Sākusies ikgadējā Fortum klientu aptauja

Godātie Fortum klienti,

Mēs turpinām strādāt un nodrošināt siltumu Jūsu mājās un darbavietās, neskatoties uz valstī izsludināto Ārkārtējo  situāciju saistībā ar COVID-19, un domājam, kā uzlabot savu pakalpojumu arī pēc tam, kad ikdiena būs atgriezusies normālā ritmā. Tādēļ Fortum ir uzsācis ikgadējo klientu aptauju, lai uzzinātu Jūsu viedokli par uzņēmumu, mūsu sniegtajiem pakalpojumiem, kā arī, lai apzinātu tos jautājumus un darbības virzienus, kuros uzņēmumam būtu nepieciešami uzlabojumi, lai maksimāli nodrošinātu kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu un to atbilstību mūsu klientu vēlmēm.

Aptauja ir pilnībā brīvprātīga. Tā tiek veikta telefoniski, un iegūtie rezultāti ir konfidenciāli. Aptaujas rezultāti būs zināmi šī gada vasarā un par tiem tiks informēti arī Fortum klienti.

Mēs saprotam, ka šobrīd ir sarežģīts laiks. Mēs ļoti novērtēsim, ja Jūs atradīsiet laiku un iespējas atbildēt uz aptaujas jautājumiem, bet cienīsim arī Jūsu izvēli šogad aptaujā nepiedalīties.

Fortum klientu aptauja tiek veikta vienlaicīgi gandrīz visās valstīs, kurās darbojas Fortum uzņēmumi: Somijā, Zviedrijā, Norvēģijā, Polijā, Vācijā un Baltijas valstīs. Latvijā pirmo šāda veida aptauju Fortum veica 2011. gadā un šogad būs jau desmitā reize, kad ar aptaujas palīdzību uzņēmums uzzina klientu viedokli.

Ja saistībā ar veikto aptauju Jums rodas kādi jautājumi vai ieteikumi, aicinām rakstīt: klienti@fortum.com, vai sazināties ar Fortum klientu apkalpošanas centru Jelgavā pa tālruni 63007055.

Paldies Jums par atsaucību!

Jūsu Fortum